NurKafadar AsyaninAnnesiiii inşallah 😌erkek 10 aylık Alparslan ismimizde ❤️ Ayriyetten kulağının arka tarafında leke olan yerde pul pul yara gibi bir şeyler oluşmaya başladı cuma günü doktora gideceğiz inşallah 🙏🏻
AsyaninAnnesiiii NurKafadar geçmiş olsun inşallah kremle geçecek birşeydir. Allah bağışlasın ismiyle yaşasın inşallah 💕bizim de asya adu 27 aylik 💕
NurKafadar AsyaninAnnesiiii inşallah çok teşekkür ederiz 🌸 maşallah kızınızda adı gibi bahtıda güzel olsun inşallah ❤️☺️
Mom0971 AsyaninAnnesiiii dizinin ustunde mavi dogum lekesi var 😍arada gorenler aa dogum lekesi mi diye soruyolar dusmuste morarmis gibi duruyor cunku😅
AsyaninAnnesiiii NurKafadar âmin inşallah 🤲cümlemizin evladına allah sağlık,huzur , hayırlı hayatlar nasip etsinn 💕💕
idilinannesi1 AsyaninAnnesiiii benim ve eşimin sağ dirseğe yakın yerde doğum lekemiz var , kızım da aynı yerde aynı aynı şekil lekesi var ama tek fark onun sol kolunda 🥰🥰
Anne4 AsyaninAnnesiiii yok hyr😇 nette oyle yazıyor. ensedekine leylek ısırığı, iki kas ortasnda ki alinda ki yani melek öpücügu denirmis. mitolojik bisi. olablr 😌