Gzde1 Ben doktoruma bu konuda çok guvenirim bı defa dışi yüzünden ateşi oldu çocuğumun 39 lari gördük, hemen doktora koştuk tabi, doktorumda şunu söyledi eğer çocuk kendiyse ateşten korkma, tabi ki yüksek olduğunda müdahale et ama kendinde olduğunda problem yok dedi, bayılırsa kork dedi