Gzde1 MeryemHM çok teşekür ederiz iyi şimdi ateşi 36 dan hiç yükselmedi bu gğn tekrar tahlil vericez bağırsak enfeksiyonu çıkmıştı enfeksiyon düşmüş mü diye her ateşi çıktığında müdahale ettim zaten direk dediğiniz gibi soğuk uygulama yaptım
Gzde1 Organikumos o anki tek derdim ateşi düşsün dü sormayı unutm tanıdık bir doktora sordum ateşi düştüyse sorun etmeyin dedi daha sonra