Esra7 aptamil çok gaz yapıyor gerçekten. Ben de bilmeden çaresizce aptamil, hipp, sma, ne kadar mama varsa denedim. Sonunda doktorumuzun önerisiyle aptamil conformil mamaya geçtik. Zaten sindirim sorunları olan bebekler icin özel bir mama. Bulmasi biraz zor ama gerçekten rahatlattı, gazını rahatlıkla çıkarıyor, eskisi gibi gaz sorunu da olmuyor. Doktorunuza bir danışın isterseniz.