Esra7 bizde ilk Aptamil kullanıyoduk dediğin gibi bizede çok gaz yaptı. Sonra bilindik bi marka olsun diye Bebelac Gold a başladık çok iyi geldi elhamdülillah 🌺 ama her mama her bebeğe aynı etkiyi gostermiyo umarım size uygun olan mamayı bulursunuz 😊🤲🏻