Esra7 Anneler merhaba biz daha 1 ayligiz aptamil mama veriyordum bebegime ama cok gaz yapiyor o yuzden artik kullanmiyorum bildiginiz gaz yapmayan mama var mi onereceginiz
cekoslavakporseleni Esra7 hipp organik Combiotic canım, doğduğundan beri kullanıyorum. Maşallah hiç gaz ve kabızlık sorunu yaşamadık.
kdkdkdklsldl Esra7 hip hic gaz yapmadi aptamil icince cocuk patlicakti resmen bebelac goldda gaz yapti smdi smaya gctk hipten buda yapmadi smdlk iyi hipp hic kilo yapmiyo diye buna gectim
kdkdkdklsldl kdkdkdklsldl çocuga göre degisiyo bence bize yapmadi ama bi tanidigin bebegi hip iciyodu çok kiloluydu
cekoslavakporseleni Esra7 canım mamanın kilo yapması vesaire bence bebeğe göre değişiyor, benim bebeğim aylık 1000 ila 1300 gram arası aldı.
semaahmet Esra7 bebeğim kilo kaybı vardı Aptamil aldım ay şuan okuyunca yanlışın yaptım diyorum her çocuk farklı olur ama gaz fakan yaparsa Felak olur vallahi dişte cikartiyo hadi banada akıl verin
semaahmet Esra7 ah kiyama yaa insallh diğer mama iyi gelir yavruma suanlik bı sıkıntı yok uyuyor benim oğlan insallh bişey olmaz tek duam
habibe_kzlkaya Esra7 bebelac aptamil kullandim bize bebelac iyi geldi şuan bimin kendi markasının mamasını kullanıyoruz oda çok iyi geldi bize gaz sorunu yaşamadık