Mom622626 Giz3mm haklısınız çocuklara yasak olmamalı tamam markete sokmak doğru değil ama parkta bahçede gezmelerinde ne sakınca var. Geçen seneki o katı kapanmada bile almanyada çocuklara yasak yoktu ve hep çıkardımda.
Giz3mm Mom0976 Aymese Bu sefer ciddi anlamda insanlar bezdi .. Her şerde bi hayır vardır :) belki bu şekilde akıllanırlar , şu mübarek günler hürmetine ülkem adına güzellikler diliyorum 🙏
Aymese Giz3mm umarım öyle olur da bu şer bir hayıra dönüşür buna ihtiyacımız var. Gönlümüzden geçen güzellikler olur inşallah ☺️🙏
caffemacchiato Fitifiti okadar, bende hergun cikartirim, bana birsey diyecek adam daha annasindan dogmadi
Zuzuuu Giz3mm Hergün çıkarıyorum gündüz olmazsa gece kesin şöyle bir yürütüyorum bazen bisiklete binmek ister bazen akülü arabasına bazende bebek arabasına dolanırız gece park boşsa dezenfekte edip biraz binmesinede müsade ediyorum çocuğumu eve kapatamam 🙏🏼
1mom1baby Giz3mm marketin yasak olduğunu bilmiyordum bizim bölgemizde zaten market yok bakkal var her gün ekmek almaya gidiyoruz kızımda benle geliyor donustede 15 20 dk salincakta sallanıyor hiç çıkarmadan kesinlikle yapamam evde zor tutuyoruz
PembePelikan Dn123 maske takmanın zararlarını bi araştırın isterseniz , maske takmak daha tehlikeli, keza bunu da gördük maske takmayan yok ama vakalar tavan yaptı, yanı doğru orantılı
Defnemm22 PembePelikan aynen öyle maskenin zararlarına dair bir çok kanıt varken koruduğuna dair tek bir kanıt yok verdiğimiz nefesi tekrar soluyoruz bunun ötesi varmı zaten
Dn123 PembePelikan insanlarin hapsirigina direk maruz kalmasından iyidir. Tabik8 vakalar artıyor ayni evde otirdugundan da bulaşıyor cunku. Ayrica çocuğa ona dokunma buna dokunma da diyemezsin o yuzden her uygulamanın sanalı var artık market mecbiriuet degil bence
Ecrinbzkrt Giz3mm deliricem artık benım mahallemde öğleden sonra cocuk patlaması yaşanıyor yetmıyor karsımdakı park genclerle kaynıyor artı cocuklar var bu ne ya dun aradım şikayet ettım ekıp yollanıcak dedı ne ekıp geldı ne bısey marketlere cocuk yasaklıyolarsa ilk önce mahalle aralarına parklara baksınlar bu ınsanlar yuzunden ben evladım ev hapsi yasıyor allah kahretsın onları🤬🤬
PembePelikan Defnemm22 üstelik salgının başında bas bas bağırıp maske takmayın, maske öldürür diyen doktorlar nedense daha sonra maske takmak zorunlu dediler, kendi mesleklerine ihanet ediyorlar
Roseses Ben gittim kızımla(2 yaşında) markete kasaba falan, yasak olduğunu da bilmiyordum ee eşim de yok benim yanımızda kim alacak eksiklerimizi taş mı yiyelim illa ekmek de almaya olsa çıkıyoruz her gün
Ayca2021 Giz3mm cok haklısınız hayır bu kısıtlamanin sonunda herkes asi olacak kurtulacağız su illetten dense gönlüm razı kapanirim bebisle eve ama dalga geçer gibi bizde hala yerli asi bekliyoruz!!
Kwsr Giz3mm istediği kadar yasak olsun vala cikarticam esim eve gelemiyor kime birakiym bebegimi. Aç kalalım o zaman
Keskeuyusamm İyi oluyo iyi oluyo milleti delirttiler çıldırttılar umarım bazıları da akıllanır bu vesile ile. Ha akıllanmıyorlarsa da vallahi hak ediyoruz kimse sesini falan çıkarmasın iyice iğrenç bir hal aldı artık yasaklar ülkesine döndük sırf bu süreci yönetemediklerinden Allah bin beter etsin bu hale sokanları
minikmucizeannesi Giz3mm o kadar haklisin ki millet fıldır fıldır geziyor yasakta tatile gidenler falan filan onlara hicbir yaptırım yok bebeğimi bırakacak kimsem yok belki kimse bunu düşünmüyor, zengine yasak asla yok
ebrarin_annesi Giz3mm canım zaten insanlarimiz yobaz gibi . Marketde birbirlerinin tepelerine cikacaklar. disariya kalabalık ortama cikanlar bencil kendini ve cevresini dusunmeyen insanlar biz cocugumuzu ve kendimizi dusundugumuz icin cikmiyoruz kortkgumuz icin yada baska bisy icin degil. Bosver sabır elbette buda gececektir.
File351047 Giz3mm yasak olmasa da oğlumla markete gitmiyorum maskesiz diye ama her akşam üzeri hemen yanımızdaki parka çıkarıyorum 2 saate yakın kalıyoruz ona da bana da çok iyi geliyor kimseyle temas etmeden oynuyor.