Ay ciddiyim çıldırmaya ramak kaldı ülkemde … Normalde markete evet gitmesin tabii çocuklar ama, çoğumuz market yolu kaçamağı yapıp 2 dakika hava aldırıyorduk çocuklarımıza … Zaten site bahçelerimizde yasak pardon bu çocuklar ne yapacak ya ? Turistten serbestsin , yerli halka dayayalım yasakları oh ! ama yeter artık kendi halkına uyguladığın bu zulüm yazık günah !Özellikle bebeklere aşırı üzülüyorum aşırı … 5 dakika oksijen ve d vitamini almaları kimseye zarar vermez ! ÇOCUKLARIMIZ DOĞAYA HASRET BÜYÜYOR …
Sabaha kadar Partileyen , keyfine gezen , evi kumar salonuna çeviren , kongreler düzenleyen kısaca virüsü umursamayan insanların bedellerini bizler ödüyoruz . YAZIKLAR OLSUN gerçekten ufacık çocuklarımızı sığdıramadınız hiç bi yere