Giz3mm genelge de var site bahçesi yasak diye ama bence işgüzarlıktan başka bişey değil bu, nerde yaşıyorsunuz merak ettim bizim il baya serbet sanırım🤦♀️ ben yasaklarda annemin yazlık evine geldim burdaki sitede (250 daireden 80i dolu) gençler basket oynuyor, sahile inmek yasak ama sitede insanlar yürüyüş yapıyor vs. Hatta sahil yasağına rağmen denetim sıkı olmadığı için oraya inip yürüyenlerde var, yani sizin yaşadığınız şu an gerçekten adaletsizlik ama onca şeyin içinden neyi tutupta eleştirelim! Allah yardımcınız olsun site yönetimiyle konuşup sırayla çıkabilseniz keşke