Sineemmm Mavilii parmak uçlarında yürüyordu sonra tam basmaya başladı endişelenmeyin yani yeğnimde aynıydı
Hohomoromu Mavilii yeni yürümeye başlayanlara parmak ucuna basma olabilir diyorlar ama buyudkce geçmesi lazım durumun siz uyarın normal yürümesini unuttrmaya çalışn ama daha kucukte
Mavilii Hohomoromu Canım zaten tam olarak daha yurumuyo ama mesela ayakta durup bir iki adım gitmeye calisirkeen parmak ucunda gidiyo. InsAllah zamanla duzelir
gizemylmz Mavilii yürüteçe koymayın siz ellerinden tutarak yürütün ellerini çok havaya kaldırmadan omuz hizasında zamanla düzelir
Mavilii gizemylmz artık koymuyorum kendisi de binmek istemiyor zaten hemen ayağa kalkıp yürümeye çalışıyo ama ne zaman tam olarak yürür çok merak ediyorum. InsAllah parmak ucuna basmayı da zamanla bırakır
Annepandaa Mavilii farkettik tabi ama 99 depreminde doğdu. Çadırlentlerde büyüdü. Dr vs çok zordu. Ve bunun bir sorun olduğunu bilmiyorduk. Şimdi aklı başında bassa basıyor diyo ki alıştım böle iyiyim. Ve ayrıca şuan tıp okuyor. Kendi farkında artık çsteyerek öle. 🤷
Mu-Mi Mavilii canım benim oğlum da öyleydi farkettimki yurutece bindiği için oluyo o yüzden artık hiç bindirmedim zamanla düzeldi çok şükür bence yurutece bindirme o sebep oluyo
Mavilii Mu-Mi aynen canım bende yurutecten biliyorum bunun böyle olmasının sebebini. Bende artık bindirmiyorum insAllah oğlumunda yürümesi normale döner
CananK Mavilii bende yürütece koymuştum ara ara. Yürürken bazen parmak ucunda yürüyor. Ziplarken falan hep parmak ucunda şu an 2,5 yaşında. Oğlum düz bas dediğim zaman düz basıyor. Umarım düzelir. Ama bende endişeliyim
Mavilii CananK sizin oglunuz epeyi büyükmüş şimdiye kadar duzelmemesi normal mi acaba. Hiç doktora falan götürmediniz mı. InsAllah ilerki yaşlarında düzelir
snmrll Oğlum bir gun bile yurutece binmedi ama arada öle yurur simarma yuruyusu derim ben ona 🤣 bir skıntı oldugunu dusunmuyorum 17 aylik bu arada
Mavilii snmrll aaa demek Yurutece binmese de oluyo öyle 😌 benimki sürekli öyle basıyor ama yani ara sıra yaptığı bisey değil
Organikumos Mavilii evet değilmiş benimkide çok yapıyor bunu normal ayakkabı giydirmeyi denemiştim ama doktor söyledi bana da bunu bende alıcam en kısa zamanda şartmış demek ki 😊
Kubra_2019 Mavilii yürütecin zararlari arkadaşım, koyma daha sonra yürüme bozukluğu a olur en güzel yürüteç anne baba eli hic koymadım kendisi yürüdü kizim hep elinden tuttuk
CananK Mavilii goturmedim ama aklımda yani gitmek de bazen bilerek yaptigini düşünüyorum. Yani kafam karışık biraz