[silindi] Mavilii bizim de aynı. Yürüteçten büyük ihtimalle. Ama düzelir yani. Gözüme batan bir durum değil benim.
Mavilii [silindi] ay insAllah düzelir ya. Bilmiyorum ben çok kafama takıyorum. Onu öyle basarken görünce sanki yürümesini daha da zorlaştırıyor gibi geliyo bana
[silindi] Mavilii tutun elinden yürütün düzgün basıyor benim öyle alıştırma yaptıkça. İki kere ucuna basıyorsa beş kere normal basıyor.
Ygll Mavilii benşm oğlum da 21 aylık ben de küçükken yürütece koymuştum şimdi arada hala parmak ucuna basar ama çok değil. Zamanla geçiyo merak etmeyin.
Mavilii Ygll zamanla geçen bisey sanırım canım. Bende üzülüyorum geçemezse die ama insAllah düzelir benim oglumda
Mavilii [silindi] ben elinden tutup yurutunce de öyle basıyor. Sadece ayakta durduğunda düz basiyo. Ama zamanla düzelir insAllah ne diyelim
Vefaanadnyadigar Mavilii 24 aylık ikizlerimden kızım aynı şekilde yürüyordu zamanla toparladı 20 aylıktan sonra koşuyorlar canm
Mavilii Vefaanadnyadigar insAllah benim oğlumun da yürümesi normale döner de koştuğu günleri görürüm canim 🙏
Organikumos Petitom normal çocuklar da bilemem ama sadece parmak ucu basan bunu tercih eden bebeklerde ortopedik sıkıntılar oluşabiliyor bu nedenle ilk adım ayakkabısı önerdi doktorumuz yere hiç tam basmıyor çünkü. Bende bebekken böyle devam etmişim sonrasında bileğimde yamukluk oluşmuş içe doğru 1 yıl çelik ayakkabı kullanmak zorunda kalmışım.
Anneolmakk Mavilii Düzelir hiçbişey olmaz, bende 1 ay kadar yürüteç kullandım kızımda parmak ucunda basıyodu, yürümeyi öğrenince bıraktı şuan koşuyo sıpa evin içinde 😁
Haticekkbkr Mavilii yürüyünce düzelir canım, benim oğlan da aynısını yapıyordu, doktorum daha yürümeyi öğreniyor normal demişti. Eğer yürüyebilen bir bebek birden öyle yaparsa sıkıntı olduğunu düşünürüz demişti.
Mavilii Haticekkbkr anladım canım. Demekki şuan bi sıkıntı yok. Zaten tam olarak yurumuyo. Yürüme aşamasında. InsAllah ilerki zamanlarda düzelir