Kızlar 1 yaşında bi oğlum var. Ara sıra Yurutece koyuyordum ondanmidir nedendir bilmiyorum. Parmağının ucuna basiyo hep. Daha tam yürümeye de başlamadı acaba ilerde yürüyünce duzelirmi. Yanı böyle bişey başına gelen varmı merak ediyorum. Bi doktora mı gotursek bilemedim ya. Çok üzülüyorum:( düzelmezse die canım sıkılıyo 😔