DurununAnnesi12 Çalışan annelerin aldığı şey doğum parası değil rapor parası. Doğumdan 2 ay önce ve 2 ay sonra rapor alma hakkımız var ve bu toplamda 4 aylık rapor parasını devlet ödüyor. Doğum parası diye değil yani rapor parası. İlla hamilelik değil 3 gün üstünde aldığınız her rapor için rapor parası zaten ödeniyor.