2 ay önce doğum yaptım para vermediler normalde sosyal kurumlardan hiç yardım gelmiyor bize neyse sordum niye eşim memur diye vermiyorlarmış memur ama elinde para kalmıyor ki borçlara gidiyor elektrik su almış başını gidiyor ben çalışmıyorum ev kira değil ama ev de karın doyurmuyor 🤦♀️ bizim bi tanıdık zenginler doğum parası almış ya asıl ihtiyaç sahibi biziz onlar alıyor resmen kul hakkı alan kişinin de arabası ve apartman daireleri var yani ihtiyaçları yok biz bu evi yemeğimizden giyimimizden kısarak yaptırdık eşimin abisi almanya’da kredi çekti borca girdi eşimle yarı yarıya ödüyorlar Euro zaten yüksek zorla ödüyoruz doğum parasını nasıl alabilirim ? e devletime baktım bana gözükmüyor 🤦♀️