DurununAnnesi12 doğum parası ile süt parasını karıştırıyorsunuz ve o yüzden herkes nasıl alamazsınız gibi yorumlar yapıyor. Eşiniz 4c li çalıştığı için süt parası alamıyorsunuz. Ama doğum parasını aile bakanlığı herkese veriyor. Hatta e devletten doğum parası onaylanmadıginda itiraz bile edebiliyosunuz. Benim eşimde emekli sandığı ve doğum parası aldık. Süt parası alamıyoruz.