Arifeeee Sweett insan çok korkuyor ya ben akşam üstü bir daha yaptım yine negatif çıktı inşallah negeatiftir gelir bir an önce reglimiz 😂
Arifeeee Sweett 5 gün gecikti benimde. Hala yok. Gerçekten kadın olmak çok zor. Dogursan bir dert aldirsan bir dert öyle bir durumda Allah korusun
Anne06_ Arifeeee mAalesef bende geciktim 10 güne yakın emzirmiyorum da aşırı stres hiç bişeye tahammülüm kalmadı elim yüzüm sivilce 3 tane gebelik testi yaptım deli oldum 2. İçin hiç hazır değilim hepsi negatif eczaneden adet söktürücü aldım kullanıyorum 🤷🏻♀️
Arifeeee Anne06_ 5 gün geçti hala tık yok. Emziriyorum ama çok sütüm yok diş zamani olduğu için biraz fazla emmeye başladı. Bende 2 tane yaptım ikisi de negatif. Hiç alıp kullanmadım öyle faydası oluyor mu acaba ya da reçetesiz veriliyor mu ? Emziriyorum ya alıp kullanmaya da cesaret edemem herhalde
Anne06_ Arifeeee emzirenler için uygun mu bilmiyorum ama reçetesiz de alabiliyorsunuz sabah akşam tok alıyorsunuz hapı kullanırken regl olursanız bırakıyorsunuz hapı olmazsanız tamamını kullanıp 1 hafta 10 gün içinde regl olmayı bekliyorsunuz ben genelde hap bitince 2. Gün oluyorum
Nazlchngr-61 Mom989 ayy aynısı başıma geldi iki kez test yaptım 😃 15 gün gecikti strese girdim benim kızda 10 aylık ama aşırı huysuz bi çocuk o yüzden rabbimin gücüne gitmesin şu an düşünmüyorum. Çok şükür strese girince oluverdim😂😂😂😂
ArtHistory Arifeeee bu korkuyla nasıl yaşanır benim 7 yaşında büyük kızım var, küçüğüm 6 ay 21 günlük ve bugün 5.günüm altımda ezc. var test alacağım bugün. Benim de sütüm az ama emiyor yine de. 😔
ArtHistory Arifeeee aynı şeyi ben yaşıyorum 5.gün bugün gecikti, zaten öyle çok aktif bir cinsel hayatımız yok, korunma konusunda da çok tedbirli davranıyoruz ben daha test yapmadım, bebeğim 6 ay 21 günlük😔
Arifeeee ArtHistory Allah isteyene versin istemeyene vermesin diye dua ediyorum ben. Çünkü gram istemiyorum
Nilaytksy Sweett aynı durum bendede var kızım 2 hafta sonra 1 yasına gircek adetim 5 gün gecikti gecen hafta lekelnme oldu sadece hazır değilim henüz bende hayırlısı 🤦🏻♀️
Mom34743 Sweett hayırlı olsun canım da korunuyor muydunuz. Benimde bebeğim 1 yaşında emziriyorum 2 gün gecikti test yaptım ama negatif. Çok korkuyorum eğer hamile kalırsam diye 😒😒
Arifeeee Sweett tek çocuk mu var canım? Biraz zor olacak belki ama Onunla birlikte Sabrı da gelir Allah’ın izniyle 🥰