Arifeeee 3 tane test yaptırım bende 😀 birde herşey allahtan aldırmayacağıma göre allahım sen hayırlısını bilirsin hangisi benim için hayırlıysa onu göster bana dedim hep kızım 17 aylık zorlardı beni ama yapacak ta birşey olmazdı.. geciktiğim için genelde pek hissetmedim öyle birşey zaten insan Yusuf Yusuf olsa da bir süre sonra kendini alıstırmaya başlıyor istemsizce😀😀