Arifeeee ben Mart ayının 14ünde regl olmuşum. Nisan ayında hiç regl olmadım. Mayısın 3ünde regl oldum.
Kızım 21 aylık bi de. Yani 1 seneye kadar düzensizlik normal karşılanıyor ama 2 sene olmuş artık bende neredeyse. İnanın yaşadığınız korkuyu çok iyi anlıyorum. Ben de gebelik olmadığına emin olmama rağmen 3 tane test yaptım. Hatta hamile olduğumu kabul edip, testlerin bozuk olduğuna inanmaya başlamıştım. Pazartesi günü doktora gidecektim ki pazar günü regl oldum. Bittikten sonra gideceğim kesinlikle. Muhtemelen kist oluşuyor bende yine.