Dernesal beni oğlum çok zorlamadı aslında çok inatçi bir bebek emzirip ayagımda sallardım, ama üç gündür memede mayıstırıp uyumadan yatırıyorum pışpış ile uyutuyorum sonrasında daha farklı olcakmış baska yöntemlerle zamanla desteği bırakcakmışız. Egıtmenımız bebegı ağlatmaya karsı, tam bir bebek dostu ❤️ O yüzden başında beni uyardı kesinlikle kısa sürede bekleme bebegın cok kucuk yumusak geçişlerle alıştıracağız dedi. Bende zaten ağlatmak istemiyorum süreçten memnunum o yüzden ☺️