Ben de düzelir diye umdum 4.ay atağından sonra daha berbat oldu emmek için saat başı kalkmaya başladı mastit oldum ve bebeğimi uyutacak gücü bulamadım o zaman karar aldım. İlk başlarda ayağımda sallıyodum 2 aylıkken onu bıraktım kucağımda pışpışlayıp uyuttum sonraları o da zorladı çünkü giderek ağırlaştı bebeğim sonra bi gün bebeğimi sakinleştiren bi müzik keşfettim onu açıp mayıştıktan sonra yanıma yatırıp pışpışladım bu bile benim için büyük adım inşallah bundan sonrası da gelir gece de rüya öğünü yapmaya çabalıyorum her kalktığında meme vermiyorum artık🙏