Dernesal beş ay uyku eğitimi için erken değil bence, ben üçüncü ayında anlaştım eğitmenimizle uyku saatlerini düzenledik. benim oğlumun bi düzeni yoktu şimdi uyku saatlerine yakın uykusu geliyor, şu an dört aylık 3 gündür eğitime başladık. Hep memede mayısıp ayakta sallama ile uykuya dalan bir bebekti su an ayakta sallamayı bıraktık pışpış ile uyuyor. Gündüz uykularımız kısa, gece uykularımız berbat. İlk olarak gündüzü düzelteceğiz sonra geceyi. Bence şu an eğitim için ideal bir ayında bebeğiniz. isterseniz kendiniz verin isterseniz bir profesyonelden yardım alın ama bence mutlaka hemen başlayın :)