Kızlar bebeğim beş aylık olacak her sabah beş ya da daha erken kalkıyor. Uyku eğitimi için erken olduğunu düşünüyorum. Ne gündüz güzel uyuyor ne de gece:( bu sorunla karşılaşan anneler var mı? Varsa nasıl bir çözüm buldunuz. Çok yorgun ve uykusuz kalıyorum:(@@@