iki_prenses_annesi201 Prensesannesi38 en son eylülde başvrdm daha süreç devam ediyor diyor inşAllah gelir ya… Okdr durumu iyi olan kişilere verdiler durumu olmynlara vermediler hakszlk ciddn
Domino Cakirgozluu Sanmıyorum adiniza kayitli belediye de iban varsa oraya yatar buyuk ihtimal. yine ptt yi arayip öğrenin
ikizbabymom Domino onlara haram olsun o para bu kadar ihtiyacı olan varken utanmadan başvuru yapıyolar bi de
Domino BalarisiYusra aynen aç gözlülük işte. eltimin yengesinin arsasi arabasi ve evi var en islek yerde ve her yardimdan yararlaniyor başvuruyor omlar yuzunden ihtiyac sahipleri alamıyor. 😞😤