Prensesannesi38 Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanliginca yapilan 1.100 TL tutarindaki Tam Kapanma Sosyal Yardimi odemeniz en yakin zamanda konutunuzda teslim edilecektir. Diye konutumuz derken eve mi gelecek ?
Yorgunanne07 leynanin_pembemantosuu eve getirirken haberlerde görüyoruz ya kameraya filan çakmıyorlardır inşallah ya
ilkgozagrimmmm Prensesannesi38 Ne zaman başvuru yapmıştınız acaba. Ne kadar zamanda sonuçlanıyor bilmiyorumda
leynanin_pembemantosuu Yorgunanne07 yok kız kameraya çekmezler ptt kartın ve kayıtlı ibanın yoksa eve gönderiyorlarmıış ne ismiyle başvurmuştun e devletten
Annekuzusu_42 Prensesannesi38 canım eşim 30 Nisan da başvuru yaptı son odeme durumunda ödemeniz hazırdır diyo yardımın durumun da da kapsam dışına cıktı diyo ne demek oluyo bu