Aynı başvuruyu babam için yaptım lösemi hastası ve iki kardeşim var birisi okuyor birisi 4 yaşında ve hala süreç devam ediyor diyo sigortası yok 6 aydır hastanede yatıyor bir gelir yok ama verilen yardım da yok. Gerçekten neye göre veriliyor çok merak. Ediyorum doğrusu .