Mom091 zarifbirhanim benim boyum 1.79 pantolon alıyorum kısa geliyor. Ayağım 40 numara. Her 40 numarada olmuyor. Boşver sen her yerde bulursun mis gibi😁
Mom88 zarifbirhanim ben çok begendim kızım olsa kesin alırdım😊 kısa olanlar da alıp kestiriverir bi zahmet kısa glemesinden daha iyi 😅
zarifbirhanim Mom091 haklısın kuzu. Tesettür kıyafetleri bile iyice kisaltmislar. Boyumun kısa, ona rağmen internetteki çoğu elbise kısacık kalıyor. 🤷🏻♀️
Ahsenolgun zarifbirhanim yanlış anlamayın da elbiseyi giydiniz de kaç kiloydunuz? Elbiseleri çok beğendim ve takip ettiğim sayfadan almışsınız. Ben 38 giyiyorum ama bazen kalıplar dar oluyor onun için sormak istedim
zarifbirhanim Ahsenolgun Kuzu ben 64 kilo falandım doğum göbeğimde duruyor. Ama bana rahat oldu, hem elbisenin kumaşı esnek. 38 bedenseniz size çok daha rahat dur ve sizde daha hoş durur