zarifbirhanim Hanımlar kızımın doğum günü için aldığım kombini satmak istiyorum. Anne 40 beden, bebek 12/18 ay. Esnek krep kumaş. Herhangi bir sorunu yok. Bir kere giydik. 150 TLye satıyorum
Ahsenolgun zarifbirhanim yanlış anlamayın da elbiseyi giydiniz de kaç kiloydunuz? Elbiseleri çok beğendim ve takip ettiğim sayfadan almışsınız. Ben 38 giyiyorum ama bazen kalıplar dar oluyor onun için sormak istedim