Zehraeymenn Ben kızımın hatırası olan ,saklamam gerekenler dışında olan tüm kıyafetlerini instegramda yardım sayfaları var elinizdeki ürünleri kaç yaş olduğunu falan yazıp paylaşıp ona göre ihtiyacı olan da yazıyor ve o kişiye gönderiyorsunuz.
Belediyenin kutuları çok güvenli değil toplayıcılar alıyor diye duymuştum