Zehraeymenn benim de ilk bebeğim aynı şekilde bende küçülenleri topladım tabi hatıra kalsın istediklerim vs ayırdım onlar hariç ,belediyenin kutusuna bırakmayı düşündüm ama muhtar dedi ki pandemiden dolayı ne atarsan at akşamına toplayıp yakıyormuş belediye işçileri o yüzden bildiğin ihtiyaç sahibi varsa elden ver veya sağlık ocağında hemşireye sor onun varsa söylediği ihtiyaç sahibi ,onun aracılığıyla verirsin .