Zehraeymenn
iki tane peş peşe istediğim için ilk oğlumd sakladım ve ilk kıyafetlerini hep hem kız hem oğlan giyiyebilecek şekilde almıştım çünkü fazla giyilmiyor hemen büyüyorlar. İkincisi de oğlan olduğu için abisinin küçülenlerin çoğunu giyiyor. Büyük oğlum ama kış çocuğu, küçüğü de yaz çocuğu olduğu için bazılarını giyemedi bende ihtiyaç sahiplerine dağıttım😊