talhaninannesi11 beyzasvm aynen bende de 5mayis yazıyor destek programı yardimi merkez ödeme yazıyor 2kez almıştık başvuru 1kez tek yaptık şuan şaşırdım
Sevda6767 talhaninannesi11 üçüncü defa mi yatmış sizin? Kız kardeşim iki defa almıştı onun için soruyorum
Seliminannesiiii talhaninannesi11 ne güzel maşallah bizde başvurduk ama hala incelemede diyor bir yıl önce yaptığım başvuruyu tekrar başvuru yapamıyorum o yüzden 😞
birkediannesi talhaninannesi11 merhaba siz ilk ne zaman başvuru yapmıştınız bidaha hiç yapmadan mı yattı acaba. Ben geçen sene martt 2020 de yaptım hala süreç devam ediyor diyor yeni başvuru yapamıyorum 2 kez almıştık acaba bidaha alma şansımız var mı ama başvuru yapamıyorum
Tortilla beyzasvm ayy canm Allah rwzı olsjn sen demesen görmeyecektim banada yatmıs basvurda yapmamıstm pandemı yardımı alan herkese yatıyormus kızlar kontrol edın e devlet ptt yazın aramaya ordan sorgulama cıkıyo
Yusufegemom talhaninannesi11 beyzasvm annekuzusuuuu Geçen seneki yardimda basvurmustuk esim çalışmadığı için aldik simdi tekrar baktığımda surec devam ediyor diyor ben kendimden basvurmak istediğimde adiniza başvuru yapılmıştır diyor. haberlerde daha önce basvuru yapanlarin tekrar yapmasina gerek olmadığı yaziyodu bilgisi olan var mi bu konuyla alakali?
beyzasvm Yusufegemom ben de geçen sene yaptım kasımda almıştım dün baktım başvuru falan yok tekrar başvurdum
talhaninannesi11 Yusufegemom ptt kurum ödemelerine bakın bende şimdi baktım bi ödeme gözüküyor daha önce 1kez başvuru yapmıştık almistik
Tortilla Yusufegemom canm e devlete ptt yaz cıkan sorgulama sayfasına tıkla orda varmı bak. Bendede surec devam edıyor yazıyordu baktık yatmıs. Basvuruda yapmadm eskıden yattıgı ıcın ytmıs
beyzasvm [url=https://resmim.net/gl9rdz/][img]https://i.resmim.net/i/8183D769-22CA-4997-8035-06027AECA67C.png[/img][/url]
Hiranur2010 beyzasvm ya canım ptt kurum ödemelerinde ne yazıyor bana bi atar mısın bana da yatmış ama 0 TL yazıyor şuan seninki nasil
Ozge-2012 Alparslan12 söyledi ve bir video izledim sosyal yardımlaşmada çalışan arkadaş bu konuda başvuru yapılmıyor daha başvuru açılmamış ama ilk dönem alanlar bu dönemde alacak diyor yani başvuru yapılmıyor
talhaninannesi11 acemi_ana geçen sene başvuru yapmistik e devlet üzerinden pandemi yazın arama butonuna çıkar ordan başvuru yapiliyr
Ozge-2012 Cnsdlk hanımefendi akşam haberlerde söyledi Bir de sosyal yardımlaşmada çalışan arkadaşlar söyledi bunda başvuru yok o başvuru yaptığınız da geçen seneki pandemi için o yüzden reddediliyor