beyzasvm Kızlar ya dün babama da kendi adıma da başvurdum sabahta merak ettim bakıyım dedim yatmış yarın gidip çekebiliceğiz herkese yatıyormuş diyorlar hepimiz sürekli kontrol edin ptt kurum ödemelerinden 🙏
talhaninannesi11 beyzasvm cnm şimdi bende baktım bi ödeme var ama tarihi felan yazıyor yani ama ödeme tutari yok sanırım banada yatms
Ozge-2012 Alparslan12 söyledi ve bir video izledim sosyal yardımlaşmada çalışan arkadaş bu konuda başvuru yapılmıyor daha başvuru açılmamış ama ilk dönem alanlar bu dönemde alacak diyor yani başvuru yapılmıyor
Yusufegemom talhaninannesi11 beyzasvm annekuzusuuuu Geçen seneki yardimda basvurmustuk esim çalışmadığı için aldik simdi tekrar baktığımda surec devam ediyor diyor ben kendimden basvurmak istediğimde adiniza başvuru yapılmıştır diyor. haberlerde daha önce basvuru yapanlarin tekrar yapmasina gerek olmadığı yaziyodu bilgisi olan var mi bu konuyla alakali?
annekuzusuuuu beyzasvm rica etsem fotosunu atarmışım canım bilgilerini gizleyip bende yattı gözüküyor ama para ücreti 0 diyor anlamadım
beyzasvm talhaninannesi11 tarih yazıyo balım bana da 5 mayıstan yani yarın çekebilirsin diyo off fotoğraf atmayı nasıl yapıyoduk atabilsem
Poyrazazra talhaninannesi11 bn şubatta başvrmştum nerdn baklyo çok ihtyacm var eşim çalşmyo kira 2 çocuk 😏
talhaninannesi11 beyzasvm aynen bende de 5mayis yazıyor destek programı yardimi merkez ödeme yazıyor 2kez almıştık başvuru 1kez tek yaptık şuan şaşırdım
bitanem123 annekuzusuuuu PTT kurum ödemelerinden bak canım sosyal yardım bilgileri sorgulama da gözükmüyor
Hiranur2010 annekuzusuuuu telefondan mobil e devletten girme canım safariden e devlete gir benimde senin gibi oldu ordan girince düzeldi umarım sana da cikmistir