Gzmkaya Gokcehanim canım işte 23 ünde dr daydık tam 5 aylıkken 69,5 cm 7870 kıyafetsiz geldi 3850 doğmuştu dr iyi boşuna başlama sütün yarıyo zaten 6. Ayda başlıycan dedi bnde merak ettim sizinki
OgrtmnZz Gzmkaya 21 Ekim doğumlu kızım sadece anne sütü alıyor hiçbir tadım yaptırmadım sadece arada hurmanın iç kısmını yalıyor 😄6-7 aya kadar düşünmüyorum tadım yaptırmayı
Gzmkaya OgrtmnZz sizde benim gibi bazılrı erken başlmak iyi diyo bazıları 6 dan sonra diyo bende bilemedim soruyorum😂
Slmkhrmn Metemm benim oglum da 1 ekim doğumlu biz de başladık tadimlara suana kadar yoğurt armut havuc elma muz ve bugün de irmik pişirin biraz kendi sütum ile açtım kıvamıni muz ve elma püresi bir de bir şey kaşığı zeytin yağı koydum çok sevdi 😀😀
zcn01 Gzmkaya 25 ekim dogumluyuz 2 gun once doktorumuzun tavsiyesiyle yogurtla birlikte basladik baskabagi habuc patates diye gidecek 3 gun kurali ile
Deletedmom009 Gzmkaya ben 4 ayından beri hero babynin meyve puresini ara sıra azar azar verdim baktim cocuk kabiz oldu bende simdi 5 ay kullanımlık olana gectik onu sulandirip veriyorum bisey olmadi daha rahat etti. Yogurt mayaladik ondan vericem. Bazem yedigimiz seylerden (pütürsüz) olanlardan da veriyorum. Zaten cok da istekli gozukuyor. Vermemdeki amac da sütümün az olup doymamasi yuzunden bu ay yavas yavas gecmeyi dusunuyorum. Doktora henuz sormadim. Eskiden annelerimiz 2 3 aylikken verirmis bize.
Gzmkaya Deletedmom009 bizimkide oyle bir bakıyoki biz yerken insanın veresi geliyo hemen herşeye ağzını açıyo versem
Metemm Gzmkaya evet herşeyi üç gün kuralıyla tattırdım patates havuç bedelye balkabağı yoğurt elma muz aklıma gelen ler bunlar şimdi karıştırıyorum bazılarını püre şeklinde veriyorum
Nurr19 Gzmkaya evet ayrı ayrı purelerini yaptım önce sonradan birlestirip yedirdim ara ara corbasini yapıp iciriyorum
aysegull Gzmkaya En ideali 180. Günü tamamlamak. Takip ettiğim bir çocuk doktoru erken veya geç başlamak çölyak hastalığına neden olabiliyor dedi. Tabi doktorundan doktoruna farklı şeyler söylüyorlar. Ben kararımı buna göre verdim.
Prensesannesie Lawyer ayni gun dogmus bebeklerimiz ve ben kucuk bi kase veriyorum gayette guzel Yiyor ekmek pekmez ve sicak su sabah kahvaltisinda corba ara ogun aksam meyve pureleri ve hepsini doyuracak sekilde veriyorum sıkıntı yaşamadık🥰
Lawyer Prensesannesie henüz tek öğün veriyorum doyumluk değil Oda ardından emziriyorum. Bu ayı tadım olarak düşündüm 6. Ayda tam anlamıyla başlayacağım
Ece06 Gulnuraraserol bizde 2 ekimliyiz henüz başlamadık .. randevumuz var aşı için 6.ay onu olduktan sonra başlayalım dedik önümüz de ki hafta bakalım liste oluşturmaya başladım heyecanlıyız 🥰
Birgaripanne Hayriyedeniz Biz de 3 ekim doğumluyuz.☺️ Doktorunuz mu dedi? Bizim doktorumuz acele etme 6. Ayda başla dedi. Sadece yoğurt verdirdi.