Birgaripanne Gzmkaya Biz de 3 ekim doğumluyuz. Doktorumuz 6. Ayı bekle dedi. Şu anlık sadece 3 gün yoğurt verdim. Herkes 5. Ayda başlamış, şaşırdım. Doktorumuz 5. Ayın erken olduğunu düşündü.
Gzmkaya Birgaripanne Aynen bizede oyle dedi hatta anne sütü ile kilısu gayet yerinde cok bile almış neden acele ediyosun zaten yiycek başlıycaksın dedi bendr başlamadım oyüzden zaten şunun şurasında ne kaldı
Lawyer Prensesannesie henüz tek öğün veriyorum doyumluk değil Oda ardından emziriyorum. Bu ayı tadım olarak düşündüm 6. Ayda tam anlamıyla başlayacağım
aysegull Gzmkaya En ideali 180. Günü tamamlamak. Takip ettiğim bir çocuk doktoru erken veya geç başlamak çölyak hastalığına neden olabiliyor dedi. Tabi doktorundan doktoruna farklı şeyler söylüyorlar. Ben kararımı buna göre verdim.
ebgrynk Gzmkaya Benimde 23 ekim doğumlu doktor 6 aydan önce başlama dedi ben geçen hafta başladım tadımlık bir kaç kaşık havuç elma yoğurt veriyorum alışsın diye
nurayuzun Gzmkaya bizde 18 ekim doğumluyum ben herşeyi tattırıyorum tarhana çorbasıdan tut yoğurda kadar 😂 bir tek meyve hiç tattırmadım onların tatlarını sevip sebzeleri bırakmasın diye
nurayuzun Lawyer aynı gün doğmuş kızlarımız bende bitirmek üzereyim tadımları gayet iyi gidiyor ama bi kere patates verdim kabız yaptı ya siz öyle bişi yaşadınız mı
inismona Biz 15 Ekim doğumluyuz başlamadık ama yetmiyor mu diye düşünmeye başladım. Anne sütü alıyor sadece kilomuz gayet iyi ama bazen sütün dolu dolu gelen kısmından sonra emerken yakamı tutup çekiyo vuruyo ayaklarını kasıp bırakıyor🤔 uykusu varsa ağlamaya başlıyor yoksa sinirlenip bırakıyor. Her zaman yapmıyor ama anlamadım. 🤷🏻♀️
xule Ben ilk 4aylıkken kahvaltıda avokado vardı bakıyo diye tattırdım sonra elma armut havuc muz degdirdim diline her hafta baktım seviyo patates kabak hasladım onları sevmedi Ama arada bir cay kasıgı pirinç unu au ile pisiriyorum icine cam rendede elma yapıyorum karıstırıp veriyorum
ElaKumsal Lawyer peynir altı suyu dediğiniz suyu sz mi yaptınız aldınız mı yoksa bildiğimz peynr kutusundaki sudan mı koydnuz😬😬