Gzmkaya Tadımlara başlayanlar varmı napıyorsunuz nasıl başldınız biz 23 ekim doğumluyuz dr daha başlama dedi sadece emziriyorum sizde durumlar ne ?
Deniz2961 Gzmkaya basla kesınlıkle basla derim bnm fikrim bnde 5 ay baslaşmstm arkdsm 6 ayı bekledi smdı yemıyor ezıyt yersen ccga tadım yaptırmak bnde sdce emziryrdm zaten suan sadce tadımm asaması yapcksnz karnı doymuyck
ipek3407 Gzmkaya ben bunun için doktora gitmedim bile sonra reddetmesin diye veriyorum yoğurt muz verdim tadımlık bugün elma yada patates vericem
DefneRana3881 Gzmkaya 16 ekim doğumlu kızım dün başladım ilk kez yoğurt verdim doktoruma da sormadım hiç kendim araştırdım ve karar verdim
Gzmkaya Deniz2961 tadımlara başla dıyosun yani bende işte düğündüm başlasam mı diye dr oyle diyince bilemedim
Gzmkaya ipek3407 yok 5 aylıkken gittiğimde konuştuk onun için gitmedim zaten de oda kilosu iyi başlama dedi
Lawyer 18ekim doğumlu kızım icin doktor bi hafta önce tadıma başla dedi. Havuç,patates,balkabağı,elma,armut tattırdım 3 gün kuralı ile. Tarhana ve sebze püresi birde. Fakat sadece tadım yapıyorum karnını doyuracak kadar değil.
Prensesannesie Lawyer ayni gun dogmus bebeklerimiz ve ben kucuk bi kase veriyorum gayette guzel Yiyor ekmek pekmez ve sicak su sabah kahvaltisinda corba ara ogun aksam meyve pureleri ve hepsini doyuracak sekilde veriyorum sıkıntı yaşamadık🥰
nurayuzun Lawyer aynı gün doğmuş kızlarımız bende bitirmek üzereyim tadımları gayet iyi gidiyor ama bi kere patates verdim kabız yaptı ya siz öyle bişi yaşadınız mı
Birgaripanne Lawyer Miktar olarak ne kadar veriyorsunuz. Ben yoğurdu önce 2-3 mama kaşığı 2. Gün bir tatlı kaşığı 3. Gün 1 yemek kaşığı verdim. Sonra ne kadar vermem gerek? Hep daha fazlasını istedi.
Hayriyedeniz 3 Ekim doğumluyuz biz doktorumuzun bilgisinde başladık ☺️ Yoğurt elma muz brokoli kabak havuç bunları tattı hep yumurta sarısı lor peynir 🙏
Birgaripanne Hayriyedeniz Biz de 3 ekim doğumluyuz.☺️ Doktorunuz mu dedi? Bizim doktorumuz acele etme 6. Ayda başla dedi. Sadece yoğurt verdirdi.
Lawyer Gzmkaya meyveleri cam rendede evet. Sebzeleri haşladım tek başlarına tadını sevmedi karıştırdım peynir altı suyu ile yumuşattım daha çok sevdi
Gulnuraraserol Gzmkaya 4 ekim doğumluyuz henüz başlamadık sadece dün çok az yoğurt verdim 4 nisanda genel doktor muayenemiz var bakalım doktorumuz başlatacak mı
Ece06 Gulnuraraserol bizde 2 ekimliyiz henüz başlamadık .. randevumuz var aşı için 6.ay onu olduktan sonra başlayalım dedik önümüz de ki hafta bakalım liste oluşturmaya başladım heyecanlıyız 🥰
Metemm Bizde 1 ekim doğumluyuz başladık tadımlara hatta bitti diyebilirim çorba vermeye başlıycam yavaş yavaş tarhana filan
Slmkhrmn Metemm benim oglum da 1 ekim doğumlu biz de başladık tadimlara suana kadar yoğurt armut havuc elma muz ve bugün de irmik pişirin biraz kendi sütum ile açtım kıvamıni muz ve elma püresi bir de bir şey kaşığı zeytin yağı koydum çok sevdi 😀😀
Nurr19 Gzmkaya 22 Ekim doğumlu kızım mama ve meme gittigimiz için doktorum baslamami söyledi bizde havuç patates yoğurt kabak muz şimdilik bunları tattı
Yasemink Benim kizimda 13 Ekim doğumlu 3 gündür yoğurt veriyorum siz meyveleri rendeleyerekmi veriyorsunuz ben bu turlu cesaret edemedim meyveye
Haticeakan Ay süt alerjimiz var yoğurtla falan başlayamıyoruz sadece su ve meyvelerden veriyorum emiyor falan
Sblylmz 8 Ekim doğumlu kızım doktorumuz 5. ayda tadımlara başlayın demişti ama kızım hasta olunca başlamadım hemen hemen 5.5 aylıkken başlamış olduk biz de tadım yaptık çok az miktarlarda yiyor tabi ki bir tatlı kaşığı yiyordu şimdi bazen bir çorba kaşığı yediği oluyor. Ben bi sebze bi meyve tattırıyorum yoksa sadece sebze olunca kaşığa ağzını açmak istemiyor böyle bi sıkıntı yaşamadık verdiklerimi tabi bayılarak yemiyo çok yeni çünkü ama şükür reddetmiyor da kuzucum 😍
ElaKumsal Lawyer peynir altı suyu dediğiniz suyu sz mi yaptınız aldınız mı yoksa bildiğimz peynr kutusundaki sudan mı koydnuz😬😬