Mhmtaff daha yeni dogum yaptin bir kere kendine bunu söyle.sezeryan yaptıysan vücudunun toplanmasına izin ver. Abur cuburu bi anda kes .aynı şeyi ben de yaptım hep bisküvi vs yerdim her akşam ama😀 sonra bi anda kestim .zamanla düzeliyor vücut tabi sporun da etkisi olduğunu düşünüyorum. Sonra spora gidersin önce bebişine ve kendine zaman ayır bol bol su iç. Bebegim 10 aylık ben de daha veremedim göbüşü spora gidiyordum kararlıydim pat yasak geldi😄 şimdi evde kendimce spor yapıyorum.