Mhmtaff canım ekmeği tamamen kestim, çikolata felan karbonhidratlı asitli şeyleri kesinlikle yemedim içmedim. Porsiyonlarımı azalttım, bir gün az yiyince zaten bünye alısıyor, sonra günlük 2 tane yemeklerden sonra soda içtim halada içerim yıllardır, çorba salata tüketirdim genellikle, git gide iştahım kapandı zaten. Diyetisyen yemeklerden önce çorba su içersen mideniz şişirirsin doyarsın demişti bende kilo almak için bunun tersini yapıyordum. Yemeklerden önce sıvı birşeyler içersen eğer mide dolarmıa iştahın kapanırmıs aklında bulunsun canım. Yaptığım şeyler bunlardu ama ekmek hiç yemedim