Kesinlikle Depend derim 2 paket kullandım normal doğum yapmıştım zaten Altan dikişin oluyor rahat oturamıyorsun bide o kilot şeklinde tam kavrıyor akma sızma koku yok çok ama çok memnun kaldım bir daha olsa bir daha alırım hastanenin verdiği resmen kocamandı bir türlü onunla rahat edemedim düşüyordu açılıyordu ne bilim değişik birşey Di 😂çocuk bezi ve ped yerine bence 1 paket Depend kafa kulak rahat olur