Rmys11 gerekli deil.norml adetken kullaniln pedlerin 1 numara cocuk bezine eşdeğer boyalri var ici baya süngerli sizdirmiyo ben onlrdn kulandm ilk dogm yaptgmda hastanede hasta bezi taktilsr bna sonrasi bn hep o peslrdn kullandim.sorun olmadi evdede cocuk bezi vs kullndım uetrli oluyo.Ilk an icn 1 tane hasta bezi götür ama o an asiri geliyo kanama norml dogmsa gidip gelip akrninida eziyolr.sonrasi ocuk bezi yda o dedgm oedlr isine yarar