As1ioz Bizde daha önce ilk 1000 tl eşim almıştı sonra bizbize yeteriz kampanyası çıktı ya onun için eşim adına cimere yazdık kampanyadan faydalanmak istiyoruz diye benim adıma tekrar 1000 tl yatırdılar o zaman. Şimdi debenim sosyal yardım bilgilerinde tam kapanma yardımı kapsam dışına çıktı yazıyor