Annekus Tam kapanma icin basvuru sonucumda bu yazıyor daha önce hak kazanmıstım almıstım bir kac kişide daha böyle yazıyormuş bundan farklı yazan var mı alabilicek miyim?
leynanin_pembemantosuu leynanin_pembemantosuu hiç almayanlara yatıcakmış yani ne 1 den ne 2 den yararlanmıcakmışızki yatıcakmış
Annekus As1ioz Bi arayayım arkadas ilk alan bir daha alamıcak dedi ama sansı deneyelim bakalım tesekkur ederim
2Minnosannesi Annekus Aradıktan sonra yatıp yatmadigini buraya yazar mısınız 😊Dakikam yok arayamiyorum
As1ioz leynanin_pembemantosuu aksine kayıtlı olanlara direk yatıyor yani gercekten ihtiyacı var oldugu kesinleşmiş kaydı olanlar ilki 1000 tl di ikincisine zam koyarak yatırıyolar inş hiç alamayanlarda alır
Annekus OzgeOzkan evde tek calısanım var benim herhangi Bi birkimim yok bunlara bakılıyor sanırım suan detaylı yazamadım ama benim durumum bu almazsam ölmem zaten cok birşey degil ama acık kapanıyor
Tugcerylmzkerem Annekus Bizde de oyle yaziyor pandemi parasi ayri bu ayri ondan alan da aliyor bunu aradik sormak icin 15 gun icin de yatacak onay almis dediler
Annekus Tugcerylmzkerem öyle mi bilgi verdiginiz icin tesekkur ederim bende Bi arayıp teyit edicem ❤️
Annekus Tugcerylmzkerem siz pttyi mi aradınız yardım eden vakfı mı su e devlette görünen PTT kapsam dısı ne demek bilmiyormuş da acaba vakfı mı arasam
As1ioz 2Minnosannesi bu arada ben bu tam kapanmaya basvurmadım onceden aldıgım için dıtek orda basvurmusum gbi kayıt cıktı ve kapsam dısı yazıyordu
Annekus 2Minnosannesi suan yatmıs Bi para görünmüyormuş kapsam dışı ne demek bilmiyormuş temsilcimiz🤷♀️😇