Mom091 ben de bu modelden almak istiyorum ama denemeden alamıyorum.
Bazıları kalıbı geniş demiş, bazıları kalıbı dar ve sıkıyor demiş yorumlarında da.
Kızım Vicco’da 21 numara giyiyor ve çok rahat oluyor. Puma’da 22 giyiyor ve hatta belki yazı geçiremez pumalarla. Yani her ayakkabının da kalıbı aynı olmuyor. Deri bir ayakkabısı var mesela 21 numara, o hiç olmuyor. Lcw’den terlik almıştım 24 numarası oldu ancak.
Sanırım en iyisi deneyip almak olacak😂