Mom091. Benim birkaö bebeklik elbisem duruyor. 90lar diyince o aklıma geldi. Yarın giydireyim 😀😀
Dediğiniz sebepten nike düşünüyorum ben.
Benim kızın reflüsü olunca incecik bir yastıkta yatırıyorum. Adam akıllı bir şey alsam diye sormuştum da.. Neysr bir fırsat bulumca bakayım artık