AySofi
1 haftaya 7 aylık olacak oğlum, tam da bugün ayırmayı düşünüyordum ben de odasını 😬😬 Bizde de aynı sorun var. Eşim 6da işe gidiyor, parkeden çıkan çıt sesine kıpırdamaya başlıyor. Gece bazen 1 bazen 2 defa uyanıyor zaten bizi hiç sorma biz uyumuyoruz. Kendimi bıraktım zaten ama eşimin artık dinlenmesi gerek, nöbet usulü çalışıyor çünkü. Oğlumu hemen yan odaya alacağım. Zaten kendi yatağında kendisi uyuyor, yanıma alıştırmadım. Sadece mamayla besleniyor ve açıkçası uyandığında zaten mama içirip hemen yatağına koyunca uyumaya devam ediyor. Yani iyice farkına varmadan şimdiden ayırmak en iyisi diye düşünüyorum. 5 buçuk aylıkken ayırmıştım 3 gün ayrı yattık, hiç problem olmamıştı, aynı düzen devam etmişti ama ben ayrı olunca pek uyuyamamıştım, aldım yanımıza geri🙈😅 Şimdi yaz da geldi, ayırmanın tam zamanı çünkü camı açmadan asla uyuyamam ben sıcakta, hiç gelemiyorum sıcağa. Cam açık olunca da sabaha karşı çok soğuk oluyor, çocuk varken açmamam. Bence büyüyünce çok daha zor olur. Bakalım göreceğiz artık 🤷🏼♀️🤷🏼♀️