Denizgozlum
2 yaşından önce ayırmayı tavsiye etmiyoruz demişsiniz psikolojik danışman olarak. 7 aylık bebeğimizi ayırdık diyelim, yine de odaya girdiğimizde susuyorsa güvenli bağlanmayı sağlamış olduğumuz çıkarımında bulunabilir miyiz peki? Ayrıca bu söylediğiniz gündüz için mi? Çünkü ben gece de gündüz de kucağıma aldığımda hemen susuyor, hatta hafif aydınlıkta beni gördüğünde bile kıkır kıkır gülüyor oğlum. Gündüz de aynı şekilde, kendisi uyuyor ve uyandığında bazen mızlıyor, bazen de uyku arkadaşıyla oynuyor. Yanına gidince yine heyecanla gülücükler saçıyor. Gece de direkt ağlayarak uyanmıyor, biraz mızlıyor ve kalkıp mamasını içirip yatırınca uyumaya devam ediyor. Bunlar odasını ayırmam için iyi bir zaman olduğu izlenimi veriyor bana. Yanılıyor muyum acaba? 🥰