Denizgozlum
Teşekkür ederim, zahmet edip anlatmışsınız, çok faydalı oldu ❤️ Küçük bir şey daha sorayım öyleyse, eşim ışıkta uyuyamadığı için yatak odamızda karartma perde var, tam zifiri değil ama bayağı bir karanlık oluyor odamız uyurken. Yani oğlum şuanda da uyandığında beni görmüyor hemen, maması yatağının yanında duruyor, uyanınca loş ışık açıp mamasını hazırlayıp veriyorum hemen kucağımda. Mamayı hazırlarken pış pış diyorum onu duyunca susuyor. Daha önce 5.5 aylıkken Ayırmıştım odasını sadece üç gün, Yine aynı düzende devam etmişti ben odaya girip piş piş yaptığımda susmuştu, telsiz olduğu için hemen duyup gidebiliyorum yanına, hemen yan odada zaten. Bu da güvenli bağlandığını gösterir mi sizce?