Neden bir çay kaşığından bir şey olmsz vericem diye tutturuyorsunuz ki doktorlar söylüyorlar ilk 6 ay anne sütünden başka bir şey verilmemesini. Her ay aşıya sağlık ocağına, hastaneye gidiyorsunuzdur çocuk bölümlerinde genelde asılı olur ilk 6 ay anne sütü dışında bir şey vermeyin diye. Bu kadar diretmeyin lütfen. Eskiden veriyorlarmış diye de düşünmeyin. O zamanlar daha doğaldı her şey şimdi değil. Hamileyken yediğimiz her şey onları etkiledi şu anki haline geldi. Böbreklerine zararlı yapmayın