Edanisan 4 ay kontrolüne geçen hafta gittik, doktorumuz az miktarda su verebilirsiniz havalar çok sıcak gidiyo dedi, bikaç çay kaşığı veriyorum artık. Sanırım farklı görüşler var su ile ilgili. Ama su böbreği yorar tarzında bişey daha önce hiç duymadım, genelde bi zararı yok ama karnını suyla doyurmasın diyolar. Bence 2 çay kaşığı suyla 4 aylık bebek doymaz benim farklı görüşler arasında kafama yatan bu😊