melinaaa neden olmasın daha minicikler , öyle olmasalardı dogdukların andan itibaren bizim gibi herşeyi yer içerlerdi kaldı ki anne sütünün cogu sudur ekstra su vermeye gerek yok , mama alan bebekler içinde aynı şey geçerli. Heryerden arastırabilirsiniz