Ben geçen sene 2020 nisan ayında başvurdum bize çıktı yemi doğum yapmıştım eşimde aylardır işsizdi çok şükür. Aradan 5.6 ay geçti 2. Faz yattı biz hiç başvuru yapmadan ve yine çok ihtiyacımız vardı bende dedim devlet ne güzel ihityacı olan herkese yardım ediyor çok dua alıyorlar diyordum ama burda ihityacı olup alamayan çok gördüm ya acaba nelere bakıyorlar ki bizim sigortamız yoktu yeni doğum yapmıştım eşimin geliri yoktu üstümüze arabamız var 1 tane oda çalışmıyor 😂